Angående mitt mående

 
Fick en jättesöt kommentar igår och jag vet att jag inte har varit så personlig i min blogg riktigt. Men ja jag har haft problem med självskadande och mitt utseende. Men nu får jag hjälp och har börjat tagit anti depressiva. Har fått otroligt stöd från min familj och vänner så nu är jag på rätt väg!
 
Självskadande är något jag verkligen inte rekomenderar och jag önskar att jag aldrig hade börjat! Så om du funderar på det, tänk om! Det är inte värt det!
 
Jag blev lite ledsen dock över att den som skrev det här såg mig som "thinspo". För alla är vackra och ingen behöver gå ner i vikt för att känna sig vacker! Jämför er inte med mig! Jag är sjuk! Och har inte mått bra dom senaste åren!

Men finns alltid här för er läsare om det skulle vara någonting <3
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

åh vad glad jag blev av att du får hjälp :D fortsätt så tjejen, allt kommer bli bra! <3

Kommentera här: