Gymnasiet!

Hej hej!
Imorn börjar jag gymnasiet. Har lite små panik sådär för jag känner ingen som kommer gå i min klass! Kommer ha tre gamla klasskompisar på skolan men i den nya klassen är jag helt själv. Och att jag har social fobi gör det inte precis bättre! Jag hatar att prata med människor jag inte känner eller att bara gå på stan för det är så mycket folk överallt! :S
 
Har bestämt mig vad jag ska ha på mig i alla fall:
 
Köpte såna här smexiga stayups också! Ska dock inte ha dom imorn men det är skit snyggt tycker jag :3
 
Mina kompisar Hannah och Isabel ville att jag skulle uppdatera bloggen mer så kommer kanske göra det nu! Kommer dessutom kanske få en macbook av skolan så kommer nog skriva mer när jag har den! (Glad tjej)

Kommentarer:

1 hannah:

skriven

yeeeeey du har bloggat!!!!!

Svar: Jag vet! Helt fantastiskt!
Emma

Kommentera här: