blablabla

Jaa då har man överlevt första dagen på gymnasiet då. Fast jag gick väl mest runt tyst och observerade mina nya klasskompisar. För nu är det så att jag känner ingen av dom! Det var väl en tjej som började snacka med mig i kanske tio minuter och sen var jag tvungen att snacka med två killar för vi gjorde någon grupp övning.
Juste jo nu är det så att vi är 28 stycken i min klass, och vi är fyra tjejer och 24 killar. Kul va?! Nej men det är ganska skönt enligt mig eftersom jag egentligen inte gillar att umgås med tjejer så mycket ^^
 
Här är jag och min kompis Lisa påväg dit imorse!
Hon går i samma skola men inte samma klass. Hon går estet IT och jag går teknik IT. Vi som går IT har våran egen lilla hörna i skolan som man behöver kod till för att komma in xD
 
Och ja juste, jag kommer inte få min dator från skolan förns måndag tror jag. Så jag får klara mig med den här skit högen tills dess! ^^

Kommentera här: